Dziękuję problem rozwiązany 😉
Edit: Tak wersja legacy wybacz następnym razem uwzględnię jaka wersja jeśli pojawi się problem.
Pozdrawiam
Dziś pokażę wam jak wgrać niestandardową mapę na nasz serwer ze steam workshop'u. Będzie potrzebne nam do tego ID mapy oraz dostęp do pliku _start.sh
lub host.sh
Na samym początku mapę będzie trzeba wyszukać, dla przykładu użyjemy mapy Aim Container V2.
ID mapy to 1674477791
i można dostrzec je po id=
Uwaga mapa musi byc ustawiona na publiczny
Gdy już mamy ID mapy przechodzimy do pliku _start.sh
ID naszej mapy wpisujemy przy host 12874
pamiętając o przedrostku w-
, więc wszystko powinno wyglądać następująco:
#!/bin/sh
export LD_LIBRARY_PATH=$LD_LIBRARY_PATH:$(pwd)
clear
while :
do
echo "Starting server...\n"
exec ./Hurtworld.x86_64 -batchmode -nographics \
-exec "host 12871 w-1674477791;queryport 12881;maxplayers 60;servername My Oxide Server" -logfile "output.txt"
echo "\nRestarting server...\n"
done
Ostatnim krokiem będzie usuwanie zapisu starej mapy, więc przechodzimy do FTP i w głównym katalogu usuwamy plik autosave_nazwa.hwb
. Teraz wystarczy przeładować serwer i nowa mapa powinna nam się pobrać oraz załadować.
Copyright by uMod.pl