Wgrywanie Mapy na serwer (VPS/DEDYK)
-
Dziś pokażę wam jak wgrać niestandardową mapę na nasz serwer ze steam workshop'u. Będzie potrzebne nam do tego ID mapy oraz dostęp do pliku
_start.sh
lubhost.sh
Na samym początku mapę będzie trzeba wyszukać, dla przykładu użyjemy mapy Aim Container V2.
ID mapy to
1674477791
i można dostrzec je po id=
Uwaga mapa musi byc ustawiona na publiczny
Gdy już mamy ID mapy przechodzimy do pliku
_start.sh
ID naszej mapy wpisujemy przyhost 12874
pamiętając o przedrostkuw-
, więc wszystko powinno wyglądać następująco:#!/bin/sh export LD_LIBRARY_PATH=$LD_LIBRARY_PATH:$(pwd) clear while : do echo "Starting server...\n" exec ./Hurtworld.x86_64 -batchmode -nographics \ -exec "host 12871 w-1674477791;queryport 12881;maxplayers 60;servername My Oxide Server" -logfile "output.txt" echo "\nRestarting server...\n" done
Ostatnim krokiem będzie usuwanie zapisu starej mapy, więc przechodzimy do FTP i w głównym katalogu usuwamy plik
autosave_nazwa.hwb
. Teraz wystarczy przeładować serwer i nowa mapa powinna nam się pobrać oraz załadować.Copyright by uMod.pl