• Ostatnie
  • Tagi
  • Użytkownicy
  • Grupy
  • Zarejestruj się
  • Zaloguj się
uMod Polska
  • Ostatnie
  • Tagi
  • Użytkownicy
  • Grupy
  • Zarejestruj się
  • Zaloguj się

Wzmocnione ściany Ultranium/Galvanit

Zaplanowany Przypięty Zablokowany Przeniesiony Wsparcie
12 Posty 2 Uczestników 127 Wyświetlenia
Załaduj więcej postów
  • Najpierw najstarsze
  • Najpierw najnowsze
  • Najwięcej głosów
Odpowiedz
  • Odpowiedz, zakładając nowy temat
Zaloguj się, aby odpowiedzieć
Ten temat został usunięty. Mogą go zobaczyć tylko użytkownicy upoważnieni do zarządzania tematami.
  • undefined
    Borkson
    ostatnio edytowany przez 7 sty 2024, 13:11

    V2, przepraszam że nie dodałem tak oczywistej informacji. Nic nie kasowałem, po dodaniu do autoexec i wgraniu na serwer pliku zrobiłem restart tylko. Jednak nie włącza się serwer po dodaniu moda.

    Mod brałem ten:
    https://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=2200505698
    https://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=2206789896

    1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź Odpowiedz Cytuj 0
    • undefined
      Mroczny Administrator
      ostatnio edytowany przez 7 sty 2024, 13:13

      Pierw sprawdź czy mod załaduje się po usunięciu pliku save bo musi on zostać usunięty, jeżeli on jest ważny to zrób kopie.

      1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź Odpowiedz Cytuj 0
      • undefined
        Borkson
        ostatnio edytowany przez 7 sty 2024, 13:14

        Mówimy o autosave_nullius.hwb tak? Po usunięciu jego zrobi się zwykły wipe?

        1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź Odpowiedz Cytuj 0
        • undefined
          Mroczny Administrator
          ostatnio edytowany przez 7 sty 2024, 13:15

          Tak wyczyści tylko się mapa.

          1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź Odpowiedz Cytuj 0
          • undefined
            Borkson
            ostatnio edytowany przez 7 sty 2024, 13:19

            Mapa wyczyszczona, mody dodane jak wspomniałem, serwer sie włączył ale nie pokazuje przy budowaniu opcji budowy z galvanitu

            1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź Odpowiedz Cytuj 0
            • undefined
              Mroczny Administrator
              ostatnio edytowany przez 7 sty 2024, 13:20

              Może mod się nie załadował podeślij log z uruchomienia serwera

              1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź Odpowiedz Cytuj 0
              • undefined
                Borkson
                ostatnio edytowany przez Mroczny 1 lip 2024, 13:29 7 sty 2024, 13:25

                Te z serwera /oxide/logs (compiler_07-01-2024.txt)

                [SERVER v1.0.20] Started as service
                [SERVER v1.0.20] Running as service
                [SERVER v1.0.20] Got Message: Ready
                [SERVER v1.0.20] Got Message: Compile
                [SERVER v1.0.20] Console: mAdds.cs(17,14): warning CS0114: `Oxide.Plugins.mAdds.LoadDefaultMessages()' hides inherited member `Oxide.Core.Plugins.Plugin.LoadDefaultMessages()'. To make the current member override that implementation, add the override keyword. Otherwise add the new keyword
                /clients/s100166/Oxide.Core.dll (Location of the symbol related to previous warning)
                ExtTeleport.cs(688,17): warning CS0219: The variable `s2Id' is assigned but its value is never used
                ExtTeleport.cs(689,17): warning CS0219: The variable `typeString' is assigned but its value is never used
                KitsV2.cs(137,46): warning CS0472: The result of comparing value type `int' with null is always `false'
                KitsV2.cs(137,62): warning CS0162: Unreachable code detected
                HWLootMultiplier.cs(13,26): warning CS0414: The private field `Oxide.Plugins.HWLootMultiplier._owner' is assigned but its value is never used
                
                [SERVER v1.0.20] Got Message: Exit
                [SERVER v1.0.20] Exit received.
                [SERVER v1.0.20] Connection closed.
                [SERVER v1.0.20] Shutdown
                
                Z Hostingu zakładki "Logi"
                Player Connected - Borkson(76561198208878059) : 79.186.58.107
                Creating new identity for steamid 76561198208878059
                Server version is: 1.0.1.1
                [mAdds] Setting Polish language
                [mAdds] Setting TimeManager
                
                (Filename: /home/builduser/buildslave/unity/build/artifacts/generated/common/runtime/DebugBindings.gen.cpp Line: 51)
                 
                [Insta Smelt] Unable to call hook directly: OnServerInitialized
                IP address from Steam query: 193.70.94.34
                Destroying 0 orphaned items
                initializing painter grid with 60,0.75
                
                (Filename: /home/builduser/buildslave/unity/build/artifacts/generated/common/runtime/DebugBindings.gen.cpp Line: 51)
                 
                Changing state: Hosting from Ready
                No savegame found at /clients/s100166/autosave_nullius, starting new server at time 01/07/2024 13:17:03.
                
                Total: 166.291000 ms (FindLiveObjects: 23.019999 ms CreateObjectMapping: 5.078000 ms MarkObjects: 137.916992 ms  DeleteObjects: 0.276000 ms)
                Unloading 0 unused Assets to reduce memory usage. Loaded Objects now: 283847.
                
                Unloading 0 Unused Serialized files (Serialized files now loaded: 10)
                
                Total: 761.718994 ms (FindLiveObjects: 25.814001 ms CreateObjectMapping: 4.425000 ms MarkObjects: 145.195999 ms  DeleteObjects: 586.283997 ms)
                Unloading 437 unused Assets to reduce memory usage. Loaded Objects now: 283843.
                
                Unloading 0 Unused Serialized files (Serialized files now loaded: 10)
                
                (Filename: /home/builduser/buildslave/unity/build/artifacts/generated/common/runtime/DebugBindings.gen.cpp Line: 51)
                 
                Excluding prefab StudioServer for lack of HNetworkView script attached or old uLinkNetworkView script
                
                (Filename: /home/builduser/buildslave/unity/build/artifacts/generated/common/runtime/DebugBindings.gen.cpp Line: 51)
                 
                Object still has old network view, please remove it. StudioProxy
                
                (Filename: /home/builduser/buildslave/unity/build/artifacts/generated/common/runtime/DebugBindings.gen.cpp Line: 51)
                 
                Object still has old network view, please remove it. StudioProxy
                
                (Filename: /home/builduser/buildslave/unity/build/artifacts/generated/common/runtime/DebugBindings.gen.cpp Line: 51)
                 
                Object still has old network view, please remove it. StudioServer
                No game mode found in level, defaulting to survival
                Processed 211121 objects and resolved 4483 proxy references in 0.44 seconds.
                Loading localization stuff BaseArtLocalization
                Loading localization stuff BaseContentLocalization
                
                1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź Odpowiedz Cytuj 0
                • undefined
                  Borkson
                  ostatnio edytowany przez 7 sty 2024, 13:28

                  Całe z hostingu:
                  https://megawrzuta.pl/schowek/VR8nQ

                  1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź Odpowiedz Cytuj 0
                  • undefined
                    Borkson
                    ostatnio edytowany przez 7 sty 2024, 13:31

                    PROBLEM ROZWIĄZANY, dziękuję za chęci pomocy szybkiej. Ponownie zrobiłem restart serwera. Widocznie nie wczytało za pierwszym razem.

                    1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź Odpowiedz Cytuj 0
                    • undefined
                      Mroczny Administrator
                      ostatnio edytowany przez 7 sty 2024, 13:35

                      Właśnie sprawdzałem, że nawet się nie załadował 2206789896 ani 2200505698.
                      Następnym razem wrzucaj logi na pastebina 😛
                      Zamykam

                      1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź Odpowiedz Cytuj 0
                      • undefined Mroczny zablokował ten temat dnia 7 sty 2024, 13:37

                      12 z 12
                      • Pierwszy post
                        12/12
                        Ostatni post
                      Sugerowane tematy
                      • PROBLEM z eac
                        undefined
                        Mroczny
                        12 mar 2025, 09:53
                        0
                        3
                        132

                      • Pogoda hw
                        undefined
                        Mroczny
                        4 mar 2025, 12:12
                        0
                        2
                        75

                      • Problem z pluginami
                        undefined
                        Surprise1
                        3 lut 2025, 15:29
                        0
                        6
                        146

                      • drop z hangarów
                        undefined
                        Mroczny
                        26 lip 2024, 15:15
                        0
                        2
                        318

                      • Auto Relog Pluginów/Modów
                        undefined
                        ServerProject.pl
                        20 cze 2024, 06:29
                        0
                        12
                        275
                      Prywatność · Regulamin · Pliki cookies

                      uMod Polska © 2024