Wzmocnione ściany Ultranium/Galvanit
-
V1 Legacy czy V2?
Po wgraniu moda skasowałeś save i włączyłeś serwer? -
V2, przepraszam że nie dodałem tak oczywistej informacji. Nic nie kasowałem, po dodaniu do autoexec i wgraniu na serwer pliku zrobiłem restart tylko. Jednak nie włącza się serwer po dodaniu moda.
Mod brałem ten:
https://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=2200505698
https://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=2206789896 -
Pierw sprawdź czy mod załaduje się po usunięciu pliku save bo musi on zostać usunięty, jeżeli on jest ważny to zrób kopie.
-
Mówimy o autosave_nullius.hwb tak? Po usunięciu jego zrobi się zwykły wipe?
-
Tak wyczyści tylko się mapa.
-
Mapa wyczyszczona, mody dodane jak wspomniałem, serwer sie włączył ale nie pokazuje przy budowaniu opcji budowy z galvanitu
-
Może mod się nie załadował podeślij log z uruchomienia serwera
-
Te z serwera /oxide/logs (compiler_07-01-2024.txt)
[SERVER v1.0.20] Started as service [SERVER v1.0.20] Running as service [SERVER v1.0.20] Got Message: Ready [SERVER v1.0.20] Got Message: Compile [SERVER v1.0.20] Console: mAdds.cs(17,14): warning CS0114: `Oxide.Plugins.mAdds.LoadDefaultMessages()' hides inherited member `Oxide.Core.Plugins.Plugin.LoadDefaultMessages()'. To make the current member override that implementation, add the override keyword. Otherwise add the new keyword /clients/s100166/Oxide.Core.dll (Location of the symbol related to previous warning) ExtTeleport.cs(688,17): warning CS0219: The variable `s2Id' is assigned but its value is never used ExtTeleport.cs(689,17): warning CS0219: The variable `typeString' is assigned but its value is never used KitsV2.cs(137,46): warning CS0472: The result of comparing value type `int' with null is always `false' KitsV2.cs(137,62): warning CS0162: Unreachable code detected HWLootMultiplier.cs(13,26): warning CS0414: The private field `Oxide.Plugins.HWLootMultiplier._owner' is assigned but its value is never used [SERVER v1.0.20] Got Message: Exit [SERVER v1.0.20] Exit received. [SERVER v1.0.20] Connection closed. [SERVER v1.0.20] Shutdown Z Hostingu zakładki "Logi" Player Connected - Borkson(76561198208878059) : 79.186.58.107 Creating new identity for steamid 76561198208878059 Server version is: 1.0.1.1 [mAdds] Setting Polish language [mAdds] Setting TimeManager (Filename: /home/builduser/buildslave/unity/build/artifacts/generated/common/runtime/DebugBindings.gen.cpp Line: 51) [Insta Smelt] Unable to call hook directly: OnServerInitialized IP address from Steam query: 193.70.94.34 Destroying 0 orphaned items initializing painter grid with 60,0.75 (Filename: /home/builduser/buildslave/unity/build/artifacts/generated/common/runtime/DebugBindings.gen.cpp Line: 51) Changing state: Hosting from Ready No savegame found at /clients/s100166/autosave_nullius, starting new server at time 01/07/2024 13:17:03. Total: 166.291000 ms (FindLiveObjects: 23.019999 ms CreateObjectMapping: 5.078000 ms MarkObjects: 137.916992 ms DeleteObjects: 0.276000 ms) Unloading 0 unused Assets to reduce memory usage. Loaded Objects now: 283847. Unloading 0 Unused Serialized files (Serialized files now loaded: 10) Total: 761.718994 ms (FindLiveObjects: 25.814001 ms CreateObjectMapping: 4.425000 ms MarkObjects: 145.195999 ms DeleteObjects: 586.283997 ms) Unloading 437 unused Assets to reduce memory usage. Loaded Objects now: 283843. Unloading 0 Unused Serialized files (Serialized files now loaded: 10) (Filename: /home/builduser/buildslave/unity/build/artifacts/generated/common/runtime/DebugBindings.gen.cpp Line: 51) Excluding prefab StudioServer for lack of HNetworkView script attached or old uLinkNetworkView script (Filename: /home/builduser/buildslave/unity/build/artifacts/generated/common/runtime/DebugBindings.gen.cpp Line: 51) Object still has old network view, please remove it. StudioProxy (Filename: /home/builduser/buildslave/unity/build/artifacts/generated/common/runtime/DebugBindings.gen.cpp Line: 51) Object still has old network view, please remove it. StudioProxy (Filename: /home/builduser/buildslave/unity/build/artifacts/generated/common/runtime/DebugBindings.gen.cpp Line: 51) Object still has old network view, please remove it. StudioServer No game mode found in level, defaulting to survival Processed 211121 objects and resolved 4483 proxy references in 0.44 seconds. Loading localization stuff BaseArtLocalization Loading localization stuff BaseContentLocalization
-
Całe z hostingu:
https://megawrzuta.pl/schowek/VR8nQ -
PROBLEM ROZWIĄZANY, dziękuję za chęci pomocy szybkiej. Ponownie zrobiłem restart serwera. Widocznie nie wczytało za pierwszym razem.
-
Właśnie sprawdzałem, że nawet się nie załadował 2206789896 ani 2200505698.
Następnym razem wrzucaj logi na pastebina
Zamykam -