Dziękuję problem rozwiązany 😉
Edit: Tak wersja legacy wybacz następnym razem uwzględnię jaka wersja jeśli pojawi się problem.
Pozdrawiam
Podczas włączania serwer się freezuje na tym etapie
Starting server...
Set current directory to /home/hurtworld
Found path: /home/hurtworld/Hurtworld.x86_64
Mono path[0] = '/home/hurtworld/Hurtworld_Data/Managed'
Mono path[1] = '/home/hurtworld/Hurtworld_Data/Mono'
Mono config path = '/home/hurtworld/Hurtworld_Data/Mono/etc'
To jest log z pliku czy z konsoli?
z konsoli
To jest normalne dla Hurtworlda, włączasz konsole przez tmux i ją minimalizujesz.
Logi trzeba sprawdzać w FTP.
Jeżeli ich nie ma to trzeba dodać do skryptu startowego logfile "output.txt"
Przykład:
-exec "host 12871;queryport 12881;maxplayers 60;servername My Oxide Server"
-exec "host 12871;queryport 12881;maxplayers 60;servername My Oxide Server" -logfile "output.txt"
Sprawdzałeś czy serwer startuje?
Cały output.txt : https://pastebin.com/vLJYY8Lh
Serwer nie startuje
Żadnego błędu nie ma, włączasz serwer przez tmux/screen czy po prostu ./_start.sh?
Przez tmux
te błędy nie mają żadnego wpływu?
Shader 'Debug/Advanced': dependency 'BaseMapShader' shader 'Debug/Advanced' not found
The referenced script on this Behaviour (Game Object 'PlayerServerLoadTest') is missing!
Fallback handler could not load library /home/hurtworld/Hurtworld_Data/Mono/x86_64/kernel32
Fallback handler could not load library /home/hurtworld/Hurtworld_Data/Mono/x86_64/libkernel32.so
Przez przypadek zabijałem proces wciśnięciem ctrl + c, w tym leżał problem