@klauz24 napisał w LiveServer or ServerProject?:
I had liveserver for 2-3 months, and server fps was shit with 60 players. Liveserver got all the populated servers on the same machine.
Serverproject
@klauz24 napisał w LiveServer or ServerProject?:
I had liveserver for 2-3 months, and server fps was shit with 60 players. Liveserver got all the populated servers on the same machine.
Serverproject
Wystarczy pogadać z jakimś developerem pluginów a wszystko da rade zrobić .
@Kapka07 napisał w Strona Internetowa:
http://boomworld.svpj.pl/
Kupić normalny host a nie darmowy serverproject nawet nie wiadomo co tam jest
Wlasnie szukalem ale nie moglem znalezc, dzieki za pomoc. !
Witam, poszukuje pluginu który za dojscie do grupy steam nada dla gracza range. Nie mogę cos odszukac go na internecie moze ktos cos ?
@kenZo napisał w LiveServer or ServerProject?:
@PanTadeusz Ich zabezpieczenia mają wiele do życzenia
Na ten moment po ostatnim update to każdy hosting ma problemy z ochrona bo po ostatnich update porty się pozmieniało i to kwestia czasu jak to ogarna. Jak dla mnie pracuje się z nimi dobrze
@klauz24 napisał w LiveServer or ServerProject?:
I had liveserver for 2-3 months, and server fps was shit with 60 players. Liveserver got all the populated servers on the same machine.
Serverproject
Jak tam po dzisiejszym fixie (update) ? zaden plugin nie dziala trzeba compilowac
Dzis zauwazylem cos takiego w logach
at LoadBalancerGuaranteed.RunFrame () [0x00000] in <filename unknown>:0
at EntityStats.SlowUpdate (Single tickSizes) [0x00000] in <filename unknown>:0
at EntityStats.Think (Single deltaTime) [0x00000] in <filename unknown>:0
at System.Collections.Generic.Dictionary`2+Enumerator[EntityBinaryEffect,BinaryEffectInstance].MoveNext () [0x00000] in <filename unknown>:0
at System.Collections.Generic.Dictionary`2+Enumerator[EntityBinaryEffect,BinaryEffectInstance].VerifyState () [0x00000] in <filename unknown>:0
InvalidOperationException: out of sync
(Filename: /home/builduser/buildslave/unity/build/artifacts/generated/common/runtime/DebugBindings.gen.cpp Line: 51)
at LoadBalancerGuaranteed.RunFrame () [0x00000] in <filename unknown>:0
at EntityStats.SlowUpdate (Single tickSizes) [0x00000] in <filename unknown>:0
at EntityStats.Think (Single deltaTime) [0x00000] in <filename unknown>:0
at System.Collections.Generic.Dictionary`2+Enumerator[EntityBinaryEffect,BinaryEffectInstance].MoveNext () [0x00000] in <filename unknown>:0
at System.Collections.Generic.Dictionary`2+Enumerator[EntityBinaryEffect,BinaryEffectInstance].VerifyState () [0x00000] in <filename unknown>:0
Exception in LoadBalancerGuaranteed: out of sync