@klauz24 napisał w LiveServer or ServerProject?:
I had liveserver for 2-3 months, and server fps was shit with 60 players. Liveserver got all the populated servers on the same machine.
Serverproject
@klauz24 napisał w LiveServer or ServerProject?:
I had liveserver for 2-3 months, and server fps was shit with 60 players. Liveserver got all the populated servers on the same machine.
Serverproject
@Kapka07 napisał w Strona Internetowa:
http://boomworld.svpj.pl/
Kupić normalny host a nie darmowy serverproject nawet nie wiadomo co tam jest
Witam, poszukuje pluginu który za dojscie do grupy steam nada dla gracza range. Nie mogę cos odszukac go na internecie moze ktos cos ?
@kenZo napisał w LiveServer or ServerProject?:
@PanTadeusz Ich zabezpieczenia mają wiele do życzenia
Na ten moment po ostatnim update to każdy hosting ma problemy z ochrona bo po ostatnich update porty się pozmieniało i to kwestia czasu jak to ogarna. Jak dla mnie pracuje się z nimi dobrze
@klauz24 napisał w LiveServer or ServerProject?:
I had liveserver for 2-3 months, and server fps was shit with 60 players. Liveserver got all the populated servers on the same machine.
Serverproject
Jak tam po dzisiejszym fixie (update) ? zaden plugin nie dziala trzeba compilowac
Dzis zauwazylem cos takiego w logach
at LoadBalancerGuaranteed.RunFrame () [0x00000] in <filename unknown>:0
at EntityStats.SlowUpdate (Single tickSizes) [0x00000] in <filename unknown>:0
at EntityStats.Think (Single deltaTime) [0x00000] in <filename unknown>:0
at System.Collections.Generic.Dictionary`2+Enumerator[EntityBinaryEffect,BinaryEffectInstance].MoveNext () [0x00000] in <filename unknown>:0
at System.Collections.Generic.Dictionary`2+Enumerator[EntityBinaryEffect,BinaryEffectInstance].VerifyState () [0x00000] in <filename unknown>:0
InvalidOperationException: out of sync
(Filename: /home/builduser/buildslave/unity/build/artifacts/generated/common/runtime/DebugBindings.gen.cpp Line: 51)
at LoadBalancerGuaranteed.RunFrame () [0x00000] in <filename unknown>:0
at EntityStats.SlowUpdate (Single tickSizes) [0x00000] in <filename unknown>:0
at EntityStats.Think (Single deltaTime) [0x00000] in <filename unknown>:0
at System.Collections.Generic.Dictionary`2+Enumerator[EntityBinaryEffect,BinaryEffectInstance].MoveNext () [0x00000] in <filename unknown>:0
at System.Collections.Generic.Dictionary`2+Enumerator[EntityBinaryEffect,BinaryEffectInstance].VerifyState () [0x00000] in <filename unknown>:0
Exception in LoadBalancerGuaranteed: out of sync
@531devv napisał w Pluginy/Mody:
- Plugin na blokowanie kitów po wipe
Ile taki plugin ? dodaj na steam wyslalem zaproszenie juz tydzien temu