HammerExploitFix - Zablokuj tworzenie C4 młotkiem.
-
@SebaaaTV Wrzuciłem poprawkę, teraz powinno wszystko śmigać.
Wersji nie zmieniałem. -
@Mroczny Plugin działa mam go aktualnie od kilku godzin nic nie wywala na czacie odnośnie konstrukcji w menu budowli! Działa Polecam!
-
Nie banuje ludzi, można stawiać c4 młotkiem
-
@DoN wiem, niestety jeden spryciarz to obszedł, potem wstawie aktualizacje.
-
@Mroczny dzisiaj wstawisz?
-
@DoN w ciągu 2h
-
Aktualizacja 0.1.1
- plugin teraz sprawdza tylko czy ktoś zrespił C4/RaidDrill nie używając do nich przypisanych przedmiotów
- dodano jeżeli pojawi się Fabricator to plugin od razu go usuwa
Nie testowałem
-
Nie banuje, można stawiać c4
-
Skoro to nie działa to ja już nie wiem, niestety nie jestem w posiadaniu takich cheatów, żeby to przetestować.
Wywaliłem z pluginu wszystkie sprawdzania nulla, mogą teraz wystąpić błędy null
Działanie to samo, plugin sprawdza podczas zrespienia C4 czy gracz ma w ręku C4 lub RaidDrillAktualizacja 0.1.2
- dodano informacje jaki przedmiot trzyma gracz podczas respienia C4
- usunięto sprawdzanie null - mogą wystąpić błędy!
-
Pokazuje że użył exploita ale nie banuje.
-
@DoN podeślij logi
-
@Mroczny nie ma żadnych logów
-
@DoN wtedy kiedy pokazuje, że użył exploita powinien być log w oxide/logs/
-
@Mroczny właśnie na czacie w grze pokazała a w logach nie
-
@DoN U mnie na serwerze działa i banuje.
moje logi:20:17 [Warning] Welcome to hell was kicked from the server (Wykorzystywanie exploitu z młotkiem) 20:17 [Info] Files: Pomyślnie dodano 76561199418899326 - Welcome to hell - xx - Wykorzystywanie exploitu z młotkiem - Permanent do listy zbanowanych. 20:17 [Error] Failed to call hook 'OnEntitySpawned' on plugin 'HammerExploitFix v0.1.2' (NullReferenceException: Object reference not set to an instance of an object) at Oxide.Plugins.HammerExploitFix.OnEntitySpawned (.NetworkViewData data) [0x00000] in <filename unknown>:0 at Oxide.Plugins.HammerExploitFix.DirectCallHook (System.String name, System.Object& ret, System.Object[] args) [0x00000] in <filename unknown>:0 at Oxide.Plugins.CSharpPlugin.InvokeMethod (Oxide.Core.Plugins.HookMethod method, System.Object[] args) [0x00000] in <filename unknown>:0 at Oxide.Core.Plugins.CSPlugin.OnCallHook (System.String name, System.Object[] args) [0x00000] in <filename unknown>:0 at Oxide.Core.Plugins.Plugin.CallHook (System.String hook, System.Object[] args) [0x00000] in <filename unknown>:0
Może przyczyną nie działającego pluginu u Ciebie jest Oxide?
Masz serwer na hostingu czy VPS? -
@Mroczny Dedyk z avoro