Pluginy do Hurtworlda V1
-
(Filename: /home/builduser/buildslave/unity/build/artifacts/generated/common/runtime/UnityEngineDebugBindings.gen.cpp Line: 37) Writing to disk completed from background thread (Filename: /home/builduser/buildslave/unity/build/artifacts/generated/common/runtime/UnityEngineDebugBindings.gen.cpp Line: 37) Player requesting spawn. (Filename: /home/builduser/buildslave/unity/build/artifacts/generated/common/runtime/UnityEngineDebugBindings.gen.cpp Line: 37) Player Connected - -kowal-:89.230.116.251 (Filename: /home/builduser/buildslave/unity/build/artifacts/generated/common/runtime/UnityEngineDebugBindings.gen.cpp Line: 37) Look rotation viewing vector is zero (Filename: Line: 82) Starting game save to file /home/k23269_s17228/server_17228/autosave_diemensland.hwb (Filename: /home/builduser/buildslave/unity/build/artifacts/generated/common/runtime/UnityEngineDebugBindings.gen.cpp Line: 37) Finished writing containers for save, waiting on save thread (Filename: /home/builduser/buildslave/unity/build/artifacts/generated/common/runtime/UnityEngineDebugBindings.gen.cpp Line: 37) Writing to disk completed from background thread (Filename: /home/builduser/buildslave/unity/build/artifacts/generated/common/runtime/UnityEngineDebugBindings.gen.cpp Line: 37) Player requesting spawn. (Filename: /home/builduser/buildslave/unity/build/artifacts/generated/common/runtime/UnityEngineDebugBindings.gen.cpp Line: 37) Player Connected - Big Black Jesus:178.217.249.78 (Filename: /home/builduser/buildslave/unity/build/artifacts/generated/common/runtime/UnityEngineDebugBindings.gen.cpp Line: 37) Starting game save to file /home/k23269_s17228/server_17228/autosave_diemensland.hwb (Filename: /home/builduser/buildslave/unity/build/artifacts/generated/common/runtime/UnityEngineDebugBindings.gen.cpp Line: 37) Finished writing containers for save, waiting on save thread (Filename: /home/builduser/buildslave/unity/build/artifacts/generated/common/runtime/UnityEngineDebugBindings.gen.cpp Line: 37) Writing to disk completed from background thread (Filename: /home/builduser/buildslave/unity/build/artifacts/generated/common/runtime/UnityEngineDebugBindings.gen.cpp Line: 37)
Nie wiem czy o to chodziło ale podrzucam , z tym discordem nie można zrobić wyjątku ?
-
@kovval Musiałbym zobaczyć całe logi, tutaj nie ma nawet połowy ;d Po prostu, pokaż zawartość folderu
oxide/logs
-
-
@kovval Masz tutaj błąd odnośnie kompilatora, uprawnienia nie zostały ustawione
17:35 [Warning] Compiler may not be set as executable; chmod +x or 0744/0755 required
Musisz je ustawić za pomocą komendy, bądź przez ftp.
chmod +x Compiler.x86_x64
-
-
@kovval Nie wiem jak to jest na liveserver, może po prostu ustaw uprawnienia tego pliku na
-
-
I mam pytanie , da się ustawić hasło na serwer , ew zrobić go na niepubliczny?
-
@kovval z tego co widzę to jest plugin który pozwala ustawić hasło - umod password
Miałeś ustawić permisję na plik
Compiler.x86_x64
, a nie na logi -
-
@kovval Ustawiasz je poprzez ftp na ich stronie? Czy przez jakiś client? Poza tym, compiler nie jest najważniejszy, to tylko błąd.
W logach z tego co widziałem tylko 2 pluginy się nie załadowały:
HWNoClip v1.0.0 by klauz24
iStacksize v1.1.3 by Noviets
. Jesteś pewien, że dobrze je ustawiłeś? -
Ustawiam poprzez stronę liveserver ,te pluginy już dawno wywaliłem.
Wgrałem nowe , ale nie potrafię
a ustawić lootu x3
b nadac permisji zebym mogl uzywac tpr tpa
c ustawic stacka na owrongi itd
Jeśli mógłbyś pomóc przy konfigurowaniu tego byłbym wdzieczny -
@kovval napisał w Pluginy do Hurtworlda V1:
a ustawić lootu x3
Tutaj masz loot/spawn config pod x3.
@kovval napisał w Pluginy do Hurtworlda V1:
b nadac permisji zebym mogl uzywac tpr tpa
Żeby dodać uprawnienia wystarczy, że zobaczysz jakie uprawnienia posiada plugin i do czego one dają uprawnienia i później zaznajomisz się z tym tematem
@kovval napisał w Pluginy do Hurtworlda V1:
c ustawic stacka na owrongi itd
Wystarczy dodać Stacksize - Łącz przedmioty i go odpowiednio ustawić
Niestety nikt za Ciebie nie skonfiguruje serwera, także lepiej usiądź na spokojnie i zrozum to Na przyszłość zastosuj się do regulaminu i wzoru bo tematy będą przenoszone do kosza.
-
Dzieki wielkie ogarnąłem wszystko i dodałem nowy temat.
-