Autor: @klauz24
Wersja: 1.3
O pluginie: Plugin pozwala ustawić własne wiadomości o śmierci.
Konfiguracja
Plik konfiguracyjny: oxide/lang/pl/DeathMessages.json
{
"DMessages_Prefix": "<color=red>[Death Messages]</color> ",
"DMessages_Unknown": "{Victim} po prostu umarl",
"DMessages_MessageWithKillCounter": "{Victim} został zabity przez {Killer} [{killerKills}] ({distance}m)",
"DMessages_MessageWithoutKillCounter": "{Victim} został zabity przez {Killer} ({distance}m)",
"EntityStats/Sources/Fall Damage": "{Victim} Nie przetrwał upadku",
"EntityStats/Sources/Damage Over Time": "{Victim} po prostu umarl",
"EntityStats/Sources/Radiation Poisoning": "{Victim} zginął przez napromieniowanie",
"EntityStats/Sources/Radiation": "{Victim} zginął przez wygłodzenie",
"EntityStats/Sources/Starvation": "{Victim} zginął przez wygłodzenie",
"EntityStats/BinaryEffects/Starving": "{Victim} zginął przez wygłodzenie",
"EntityStats/BinaryEffects/Burning": "{Victim} just died",
"Too Cold": "{Victim} zginął przez zimno",
"EntityStats/BinaryEffects/Hyperthermia": "{Victim} zginął przez przegrzanie",
"EntityStats/Sources/Hypothermia": "{Victim} zginął przez zimno",
"EntityStats/Sources/Hyperthermia": "{Victim} zginął przez przegrzanie",
"EntityStats/Sources/Asphyxiation": "{Victim} po prostu umarl",
"EntityStats/Sources/Poison": "{Victim} umarł przez trucizne",
"EntityStats/Sources/Burning": "{Victim} spalił się",
"EntityStats/BinaryEffects/Hypothermia": "{Victim} zginął przez zimno",
"EntityStats/Sources/Suicide": "{Victim} popełnił samobójstwo",
"EntityStats/Sources/Explosives": "{Victim} wyleciał w powietrze",
"EntityStats/Sources/a Vehicle Impact": "{Victim} został rozjechany",
"Creatures/Tokar": "{Victim} zabity przez Tokar",
"Creatures/Shigi": "{Victim} zabity przez Shigi",
"Creatures/Bor": "{Victim} zabity przez Dzika",
"Creatures/Radiation Bor": "{Victim} zabity przez Napromieniowanego Dzika",
"Creatures/Yeti": "{Victim} zabity przez Yeti",
"Creatures/Sasquatch": "{Victim} zabity przez Sasquatch",
"Machines/Medusa Vine": "{Victim} zabity przez Medusa",
"Machines/Landmine": "{Victim} został wysadzony przez mine"
}
Plik konfiguracyjny: oxide/lang/en/DeathMessages.json
{
"DMessages_Prefix": "<color=red>[Death Messages]</color> ",
"DMessages_Unknown": "{Victim} just died on a mystic way",
"DMessages_MessageWithKillCounter": "{Victim} got killed by {Killer} [{killerKills}] ({distance}m)",
"DMessages_MessageWithoutKillCounter": "{Victim} got killed by {Killer} ({distance}m)",
"EntityStats/Sources/Fall Damage": "{Victim} just died",
"EntityStats/Sources/Damage Over Time": "{Victim} just died",
"EntityStats/Sources/Radiation Poisoning": "{Victim} just died",
"EntityStats/Sources/Radiation": "{Victim} just died",
"EntityStats/Sources/Starvation": "{Victim} just died",
"EntityStats/BinaryEffects/Starving": "{Victim} just died",
"EntityStats/BinaryEffects/Burning": "{Victim} just died",
"Too Cold": "{Victim} just died",
"EntityStats/BinaryEffects/Hyperthermia": "{Victim} just died",
"EntityStats/Sources/Hypothermia": "{Victim} just died",
"EntityStats/Sources/Hyperthermia": "{Victim} just died",
"EntityStats/Sources/Asphyxiation": "{Victim} just died",
"EntityStats/Sources/Poison": "{Victim} just died",
"EntityStats/Sources/Burning": "{Victim} just died",
"EntityStats/BinaryEffects/Hypothermia": "{Victim} just died",
"EntityStats/Sources/Suicide": "{Victim} just died",
"EntityStats/Sources/Explosives": "{Victim} just died",
"EntityStats/Sources/a Vehicle Impact": "{Victim} just died",
"Creatures/Tokar": "{Victim} got killed by Tokar",
"Creatures/Shigi": "{Victim} got killed by a Shigi",
"Creatures/Bor": "{Victim} got killed by a Bor",
"Creatures/Radiation Bor": "{Victim} got killed by a Radiation Bor",
"Creatures/Yeti": "{Victim} got killed by a Yeti",
"Creatures/Sasquatch": "{Victim} got killed by a Sasquatch",
"Machines/Medusa Vine": "{Victim} got killed by Medusa Trap",
"Machines/Landmine": "{Victim} got killed by Landmine"
}
Opcjonalnie
Przydatne linki
GitHub: Klauz24 -DeathMessages